Пошуковий запит: (<.>A=Плаксін А$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 10
Представлено документи з 1 до 10
|
1. |
Клачко В. Дидактична культура викладача вищого навчального закладу МВС у психолого-педагогічних дослідженнях: проблемний аспект [Електронний ресурс] / В. Клачко, А. Плаксін // Вісник Академії управління МВС. - 2009. - № 2. - С. 164-173. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ucnavs_2009_2_15
|
2. |
Плаксін А. А. Роль креативності в розвитку дидактичної культури викладача ВНЗ МВС України [Електронний ресурс] / А. А. Плаксін // Наукові записки [Ніжинського державного університету ім. Миколи Гоголя]. Психолого-педагогічні науки. - 2015. - № 3. - С. 165-170. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nzspp_2015_3_32
|
3. |
Плаксін А. Дидактична культура як науковий феномен, його структура та сутнісні характеристики [Електронний ресурс] / А. Плаксін // Освітологія. - 2015. - № 4. - С. 126-130. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ocvit_2015_4_25
|
4. |
Плаксін А. Сутнісні характеристики дидактичної культури майбутніх викладачів закладів вищої освіти МВС України [Електронний ресурс] / А. Плаксін // Молодь і ринок. - 2018. - № 3. - С. 52-57. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mir_2018_3_12
|
5. |
Плаксін А. А. Особливості розвитку дидактичної культури майбутніх викладачів закладів вищої освіти МВС України [Електронний ресурс] / А. А. Плаксін // Молодий вчений. - 2018. - № 4(1). - С. 296-300. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/molv_2018_4(1)__70
|
6. |
Плаксін А. Педагогічні умови розвитку дидактичної культури викладачів закладів вищої освіти МВС України [Електронний ресурс] / А. Плаксін // Нова педагогічна думка. - 2019. - № 2. - С. 27-29. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Npd_2019_2_8 Досліджено дидактичну культуру як психолого-педагогічну проблему. Узагальнено існуючі підходи до тлумачення ключового поняття дослідження, що дало підстави трактувати власне визначення феномену ''дидактична культура'', яке розуміється як логіко-структуроване особистіне утворення, що включає синтез таких взаємопов'язаних компонентів, як ціннісно-мотиваційний, когнітивний, технологічний, особистісно-творчий, наявність і високий ступінь сформованості яких є визначальною умовою успішного здійснення освітньої діяльності викладача вищої школи. Діагностовано рівні сформованості дидактичної культури магістрантів ВНЗ МВС України за гносеологічним, аксіологічним, праксеологічним і креативно-рефлексивним критеріями і їхніми показниками на констатувальному етапі експерименту. Результати діагностики серед магістрантів контрольної й експериментальної груп на констатувальному етапі експерименту показали сформованість дидактичної культури майбутніх викладачів на рівнях нижче середнього та дуже низькому. На основі широкої джерельної бази змістовно обгрунтовано, науково розроблено й упроваджено педагогічні умови розвитку дидактичної культури майбутніх викладачів ВНЗ системи МВС України за умов навчання в магістратурі. Проаналізовано ефективність упровадження сукупності педагогічних умов у процес вивчення психолого-педагогічних і спеціальних навчальних дисциплін, спрямованих на формування та розвиток дидактичної культури майбутніх викладачів правових дисциплін. Встановлено якісні, близькі до високого рівня зміни в експериментальній групі за всіма критеріями. На основі статистичних результатів повторного анкетування констатовано ефективність розвитку дидактичної культури викладачів ВНЗ МВС України в процесі навчання в магістратурі.
|
7. |
Плаксін А. А. Методологічні засади професійної підготовки фахівців галузі національної безпеки у вищих військових закладах України [Електронний ресурс] / А. А. Плаксін // Інноваційна педагогіка. - 2020. - Вип. 29(2). - С. 76-79. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/innped_2020_29(2)__16
|
8. |
Плаксін А. А. Формування дидактичної культури майбутніх викладачів ВНЗ МВС: контекстний підхід до відбору змісту освіти [Електронний ресурс] / А. А. Плаксін // Вісник Дніпропетровського університету імені Альфреда Нобеля. Серія : Педагогіка і психологія. - 2015. - № 1. - С. 158–163. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vduep_2015_1_25
|
9. |
Плаксін А. А. Використання кейс-технологій під час викладання дисциплін військово-професійного спрямування у підготовці майбутніх офіцерів Національної гвардії України [Електронний ресурс] / А. А. Плаксін // Науковий вісник Київського інституту Національної гвардії України. - 2023. - № 1. - С. 29-33. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/nvking_2023_1_7
|
10. |
Плаксін А. А. Змістові аспекти професійної підготовки майбутніх фахівців НГУ в умовах повномасштабної війни [Електронний ресурс] / А. А. Плаксін // Інноваційна педагогіка. - 2023. - Вип. 61(2). - С. 102-105. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/innped_2023_61(2)__22
|